So when we found that we could not make sense Well you said that we would still be friends

 Hur mycket kan en person förändras? Att tro att man känner en person men som visar sig vara på ett helt annat sätt är grymt svårt att ta in. Förmodligen har inte personen förändrats särskilt mycket, utan istället undanhållit en del av sig själv... 
 
Det tar längre tid att lära känna än person än vad många förstår. Vissa personer tror man att man känner efter bara några månader... 
 
Vet inte riktigt vart jag ville komma med det här men känner att jag har träffat tillräckligt med personer som visar ett helt annat beteende än vad de gjorde från början. Skitsamma skulle jag vilja säga på ett sätt för det är ingen idé att tänka för mycket på sådant, att tro att man kan förändra personer är bara dumt. Men visst ska man visa besvikelse när man känner att någon bedrar en. 
 
Har inget mer att säga tror jag, ha en härlig lördag hörni! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0