Tonight we are young so let’s set the world on fire we can burn brighter than the sun

Hejhej! Kom hem för 20 minuter sedan och hade tänkt börja på historian men tror inte jag orkar det nu när jag tänker efter. När det väl kommer till kritan är det lätt att dra sig ur. 
 
Två killkompisar ringde i alla fall vid halv åtta och frågade om jag ville hänga med dem i Solna så jag åkte dit och träffa dem så vi chillade lite på Max ett tag. Sedan gick vi till Solnas ungdomsgård och träffade andra och flera var jätte schysta och sociala. Men jag började tjafsa med min ena killkompis så resten av kvällen spenderade jag med några personer jag ej kände men de var riktigt trevliga så det var bara kul. 
 
Tänkte ju snacka lite ''deep talk'' men vet inte riktigt om det kommer bli så mycket men det finns lite grejer jag tänkte dela med mig av. 
 
Okej, en sak är att när en person vill sluta snacka med någon så visar den det via att t.ex. ta bort personen på fb eller sluta följa på instagram. Vad fan? Varför inte bara säga att man inte har lust att snacka längre och förklara varför? Hatar när personer är fega på det där sättet. Skillnad är om man hade ett stort bråk med någon men vissa bara gör så för att de helt enkelt tappat lusten att snacka längre. 
 
En annan sak jag stör mig på är när vissa börjar dra upp historier om sina ex. Bara onödigt anser jag, det visar ju på att man inte har kommit över exet? Fast ärligt så tror jag vissa snackar om sina ex just för att försöka få en avundsjuk och leka viktiga och visa att de faktiskt varit med andra. 
 
Okej det var inte så mycket deep talk, får helt enkelt ta det någon annan dag! Ska kolla på one tree hill nu tror jag, puss godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0