2013

Hej på er! Här sitter jag i sängen med en kladdig bulle på huvudet, ska bli en aning mörkare i håret. Nu är det ju inte längre 2012, utan 2013. Vi klarade oss, världen gick inte under som den var beräknad att göra någonstans där i december. Det känns inte riktigt så annorlunda, ungefär på samma sätt som när man fyller år- i alla fall i början. 
 
Idag hade jag tänkt att jag skulle försöka plugga lite men det är som vanligt ganska svårt för mig att komma igång , det finns ju så mycket annat roligt att hitta på än att sitta framför skolböckerna! 
 
Jag behöver definitivt inga mer kläder på ett bra tag men jag kan ändå inte undgå från att tycka att den här toppen var väldigt söt samt fundera på hur den skulle sitta på mig... 
 
 
Så fin låt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0