I know the perfect time and baby that's never

Hejhej! Sitter och lyssnar på skön musik, innan satt jag nere i vardagsrummet och umgicks med pappa och Charlie. Vi ska snart åka till donken eftersom Charlie så gärna vill äta där. Det har varit lugnt i skolan, vi fick veta massor om hur vi ska göra vår vetenskapliga rapport om en konflikt i ett land(jag ska skriva om Syrien) och det är ett stort arbete som ska vara klart i slutet av april. Sedan hade vi idrott där vi spelade innebandy och basket.

Ja det var väl det jag hade att säga för stunden. Smakade idag för första gången Aloe Vera drycken vilken många inte tyckt var god medan vissa verkligen älskar den. Jag tycker den var rätt god, tur! Annars hade jag slösat 25 spänn haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0