Though our feet might ache, the world’s upon our shoulders

Nu är jag hemma i kalla Sverige.. hehe. Jag och mamma kom hem inatt vid fyra och vid halv fem tror jag att jag somnade. Kände mig väldigt seg när jag vaknade strax efter tio eftersom jag var väldigt snorig( har råkat på någon liten förkylning) men jag kände ändå att det var bäst att gå upp. Tog det mest bara lugnt, snackade med mina fina vänner och lite senare började jag packa upp sakerna ur väskorna. Och det var ganska jobbigt men skönt att få det överstökat. 
 
Jag pratade med Emmie i telefon och hon kom hit vid fyra och vi var ute men sedan började det regna så då gick vi hem till mig. Så eftersom vi inte träffats på två veckor hade vi mycket att snacka om. Senare åt vi middag med mamma, Emma och morfar. Och lite strax innan nio åkte Emmie hem så då tog jag ett bad och fixade mig. 
 
Det är ju skolstart imorgon och jag vet inte riktigt vad jag känner inför det.. Lite lätt ångest måste jag nog medge eftersom det innebär tillbaka till ''det vanliga'' liksom, med plugg och allt. Men samtidigt försöker jag tänka på att det kan vara roligt också, dock går det inte så bra eftersom jag föredrar sommarlooov! 
 
Ska läsa lite och sedan sova, känner mig trött. Men här kommer lite soliga bilder från Turkiet♥
 
 
Shoppade en del och får se om jag lägger in sakerna i nästa inlägg, som kanske blir imorgon. Godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Tjena snygging! Fina bilder! Tack! Förstår verkligen att det varit härligt! KraM

2013-08-21 @ 08:20:07
Postat av: Anonym

Åååhh va mysigt!

2013-08-23 @ 16:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0