In the city that never sleeps, when the night is young

Hej! Detta nedanför skulle publicerats igår men antingen var internetet eller blogg.se trögt så det gick inte, men nu så:) kunde dock inte ha med några bilder, men de kommer när jag är hemma!

Hej hej! Nu är det bara imorgon och lite av lördagen kvar innan jag åker tillbaka till Sverige och det har ju inte blivit något bloggande alls under tiden här i Turkiet. Det beror mycket på att jag inte har något internet på rummet så jag har därför inte surfat så mycket och när jag gjort det har jag inte tänkt på att blogga.

Men det har i alla fall varit jättebra här, dock väldigt vaarmt men det har varit riktigt nice när man varit nere vid stranden. Vi har badat en massa vid stranden och åkt på båtturer där man kunde bada ifrån båten :)

Eftersom vi bor i lägenhetshotell har vi lagat en del egen mat, men det har också blivit några goda luncher på strandrestaurangerna och mysiga middagar inne i "staden". Det är så mysigt på kvällarna, alla cafeer/restauranger och affärer är öppna och massa människor ute. Igår var jag och mamma på en jättemysig uterestaurang med god mat och livemusik.

Har tagit en massa bilder såklart men lägger bara in några få nu och mer sedan när jag kommer hem, när jag har datorn. Hoppas ni har det fint!


Kommentarer
Postat av: Marie

Kul att höra från dig! Låter såå skönt :) Sett på väderkarta att det varit väldigt varmt där du är. Välkommen hem! Ha en bra terminstart! Vi ses framöver. KramMar

2013-08-18 @ 09:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0