Why don't you give it or take it?

Imorgon lämnar jag Sverige i en vecka och reser iväg till Wien med flera andra från tyskagruppen. Jag är taggad och hoppas att det kommer bli en bra vecka, dock har jag ändå en hel del plugg vilket stressar mig en aning.

Idag åkte jag med pappa till farmor och Lasse och åt lunch. Jag blev lite överrumplad när det helt plötsligt började snöa men det höll lyckligtvis inte på så länge.

Nu ska jag ta ett snabbt bad och sedan packa det sista. Planet går vid tolvtiden imorgon och vi ska samlas på Arlanda halv elva. Ha en fin avslutning på helgen, puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Hoppas att du får en riktigt trevlig, kul och lärorik resa! Kramar från Marie

2013-04-08 @ 10:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0