the sunrise tried to end it while we tried to stay.

Åh vad trött jag är, åh vad jag bara vill gosa ner mig i sängen och sova. Men åh vad fint väder det är, åh vad skönt att vara ute.

Jag är nöjd med min födelsedag igår, jag fick spendera den med mina fina kompisar. Tjejerna kom vid 6 tiden och någon timme senare åt vi tacos, lyssnade på musik och pratade. Julia och hennes kusin kunde tyvärr inte stanna så länge så de gick vid åtta tiden. Vid nio var det tanken att vi skulle äta efterrätt och att jag skulle öppna mina presenter men vi hann inte med efterrätten eftersom min killkompis och några av hans kompisar skulle komma så då drog vi ner till lokalen.

Där lyssnade vi på musik, pratade och dansade lite. Vid halv tolv gick killarna och en halvtimme senare gick också Emmie och Agnes.

Då var det Hatice, Hamta, Gina och jag kvar och vi åt efterrätten bestående av kladdkaka och glass och hade tända ljus och lugn musik på, så mysigt.

Vi somnade vid halv sex imorse och vaknade kl tio så jag är ganska trött men jag vill ändå inte bara sova.

Gina och Hatice gick vid elva tiden men Hamta stannade kvar så vi städade det sista, tog det lugnt och beställde hem kebabpizza haha.

mina fina presenter♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0