Move back to the scene where I seen you first

Hej hej, försökte hitta en bra inledning på detta inlägg men kom inte på något bra haha.. Så det fick bli hej hej.

Känner mig så seg, det blev ganska sent igår men jag ville inte gå upp för sent men nu känner jag att skulle behövt sova längre men whatever, får försöka somna relativt tidigt ikväll istället.

Helgen har varit ganska bra. I fredags åkte jag, pappa och Charlie till farfar och Marie och åt god middag. Senare kom Jakob, Angelica och Anton så det var jättetrevligt! Vi åkte hem vid halv nio och jag hade tänkt träffa några kompisar men orkade inte det så kvällen avlutades framför soffan till en ganska så bra film, the cooler.

Igår träffade jag Filippa vid ett-tiden och vi satte oss vid en brygga, lyssnade på musik, pratade och drack lite gott. Senare åkte vi och träffade några andra och vi satt i en skog och grillade vilket var mysigt och klockan blev ganska sent så min kära mamma kom och hämtade mig. Så jag sov hos mamma, och åkte till pappa vid två tiden idag.

Tog en snabbrunda på T-centralen först, hade kvar 200 på mitt ginatricot presentkort och jag hittade en tröja och nagellack. Besökte även kicks där jag köpte en ny mascara och en ny eyeliner eftersom de nuvarande snart är slut.

Hoppas ni haft en fin helg!<3


Kommentarer
Postat av: Marie

Gulliga!

2013-04-29 @ 22:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0