I only trust in the things I feel some may say that's strange, you better recognize what is real

Även om jag har massor med plugg att ta itu med och öva till mitt tal som ska hållas imorgon, kände jag bara för att skriva lite här. Att jag är hemma nu och att det var en bra vecka i Österrike.

Under resan har jag fått uppleva flera roliga saker, fått känna mig lite äldre än vad jag är, tagit massor med bilder, umgåtts med trevliga människor osv osv!

Men det känns bra att vara hemma också, har saknat familj och vänner.

Här är ännu ett collage


Kommentarer
Postat av: Marie

Lycka till med talet i morgon! Det kommer säkert att gå riktigt bra! KraMar

2013-04-16 @ 22:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0