How many times can we win and lose?How many times can we break the rules between us?

Imorgon är det fredag! Kan inte komma på när jag senast uppskattade den så mycket som jag kommer göra imorgon! Det har varit så himla mycket den här veckan och det mesta jobbiga är över.

✔ Alla svenska nationellaprov är klara!
✔ Min konfliktanalys är äntligen klar!

Just konfliktanalysen tog jävligt mycket tid från mig och i omgångar ville jag bara ge upp men nu är den klar, vet dock inte om den blev sådär jättebra men orkar inte grubbla över det nu! Imorgon är det tyska nationella plus styrka, kondition och kostläxförhör imorgon, vilket nästan är som ett prov. Så jag har en del att göra.

Men imorgon på fredag, då ska jag se till att ha kul och glömma skolan för ett tag!

Hoppas ni får en fin kväll, puss!

 
Bild på Dilan och mig från Österrike :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0