Through the storm and, through the clouds, bumps on the road and upside down now

Har precis ätit lunch och det är ännu en vacker dag här i Stockholm, så mysigt!

Skulle egentligen bara vilja vara ute men har lite plugg som jag tänkte ta tag i. Får se vad som händer senare, än så länge har jag inga planer. Lite tråkigt men samtidigt skönt.

Igår träffade jag i alla fall Hamta och vi gick runt lite i affärer och jag köpte ett rosa spetslinne på Ginatricot. Sedan köpte vi sallad och satte oss ute i solen och åt. Så mysigt och gott!


Den här låten har jag lyssnat på massor de senaste dagarna, måste försöka tona ner så att jag inte hinner tröttna för snabbt hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0