9 juli- Måndag

Hejhej! Tog en dusch för ett tag sedan, alltid lika skönt efter en varm dag. 
Idag var det ju sista dagen i skolan så vi gjorde lite lekar. Man skulle också skriva sitt namn på ett papper och sedan skicka vidare det så att personer i klassen skulle skriva något positivt om en. Lite senare fick man en examenshatt och ett slags diplom. 
 
Sedan åkte jag till Baystreet och gick runt där ett tag bara för mig själv men sedan träffade jag Christina och hennes kompis så då gick jag med dem och efter ett tag tog jag och Christina bussen hem.
Idag ska jag bara vila och packa, en lugn kväll med andra ord. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Va fina examenshattar! Då blir det extra festligt. Ser ut som ett festligt gäng du rest med. Blir kul att ses snart! KraM

2012-07-10 @ 00:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0