30 juli- Måndag

Hejhej! Kom hem för ett tag sedan. Var ute och åkte bil med mamma, vi hämtade ett paket som jag hade väntat länge på haha! När jag öppnade kartongen såg jag världens sötaste presentpåse:) En kofta från Odd Molly låg där i, åh så nöjd jag är med den! Kommer använda den massor nu till hösten, till mina nya Dr Martens som kom igår. Jag trodde inte jag skulle passa i dessa skor faktiskt men det kändes faktiskt helt rätt när de väl satt på. 
 
Det är inte alls lång tid kvar tills jag och mamma ska sätta oss i en taxi som tar oss till Arlanda för att sedan landa i Samos, Grekland! Så skönt det ska bli, verkligen! Men självklart känns det synd att åka iväg från alla vänner och familj då skolan snart börjar! Men det ska säkert gå bra ändå. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0