There was a time I thought, that you did everything right, no lies, no wrong

 

Hej hej måndag, bästa dagen på veckan! Eller?...

Sitter i sängen just nu omringad av mina mysiga kuddar. Är rätt så trött, orkade inte gå upp i morse så kom lite sent till skolan. Men det har varit helt okej idag, på svenskan fick jag dock göra något som inte är min favoritdel- nämligen hålla en presentation. Eftersom vi ska hålla tal på nationella tyckte vår lärare att det var bra om vi började öva lite. Vi fick därför varsin tidning där vi skulle välja ut en text och skriva ett referat till den och sedan läsa upp för klassen. Man hade 30 min på sig så man hann inte riktigt förbereda sig.. Men det kändes ändå bra efteråt.

Vädret har varit.. Konstigt helt enkelt! Solen var framme och helt plötsligt börjar det snöa? Vad är det som händer liksom? Man får hoppas på att det bara är en tillfällighet.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0