Jag börjar tro att vi kan gå genom eld, bara för ikväll

Nu är det äntligen påsklov! Åh så skönt det känns! Och det var så skönt väder idag också, en riktigt bra början känner jag!

Efter skolan stack jag och Lejla till stan för att hitta present till familjerna i Österrike och jag köpte te på NK och några glasunderlag med mönster från en svensk konstnär som tydligen har österrikisk bakgrund. Så det var ju lite kul tycker jag haha. Nu är det bara lite hjortronsylt som fattas. Vi gick runt ganska länge och jag förstår inte hur vi orkade med tanke på hur mycket våra väskor vägde... Jaa det är lov men det behövs en hel del tid till att plugga också som jag kanske redan tagit upp.

Nu ska jag ta någonting och äta och sedan får jag se vad som händer härnäst. Ha en fin dag!

Tjejerna och jag med kära Östra Real i bakgrunden. Solen var så stark att jag inte kunde hålla ögonen öppna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0