Hey, do you remember how we would stay up all night, talking about our destiny

Hej!
Kom hem för ungefär en halvtimme sedan. Jag var och träffade Emmie i tc och vi åt lite mat på donken och pratade om allt möjligt och om sådant som hänt under de senaste dagarna. Vi kollade lite i affärer också och jag köpte en rosa tunika på Ohio för bara 100 kr.

Slutade vid två tiden och när jag kom hem läste jag juridik och sedan tyska som jag snart ska fortsätta med. Har ingen skola imorgon vilket är skönt, då får jag sova ut hehe. Men jag måste plugga en hel del, speciellt på min konfliktanalys.

Men nu ska jag ta tag i tyskan, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte söt, vilket fynd! Den kommer att passa dig fint. Vi hörs! Kram, kram!

2013-03-12 @ 20:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0