Give a little time to me or burn this out, we'll play hide and seek to turn this around

Klockan är sex men det känns som att den är mindre, dock ställdes ju klockan framåt en timme inatt så igår vid samma tid var den ju faktiskt fem. 
 
Jag sitter i köket och skriver på detta inlägg och lite senare ska jag möta upp Emmie så får vi se vad vi bestämmer oss för att göra. 
 
Det var jätte trevligt igår, mina fina vänner Hatice och Jennifer var här, en del av släkten, min gudmor och barn och några av mammas kompisar. Vi åt massa god mat och hade det trevligt och jag fick massor med fina presenter. Alltid så mysigt när man träffas, det händer ju inte alltför ofta och alla har så mycket roligt att säga. 
 
Vid niotiden började alla röra sig hemåt förutom Hatice och Jennifer eftersom de skulle sova här. Vi gjorde chailatte och satt och pratade om allt möjligt här i köket. Efter gick vi in i mitt rum, kollade på en film och åt massa gott.
 
Vi vaknade vid elva, åt frukostlunch och satte oss ute i solen och åt upp resten av tårtan som blev kvar. 
 
Vi tog massa bilder med Hatices kamera så jag kommer nog lägga upp några av dem senare här.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0