You taught my heart, a sense I never knew I had.

Hej, nu var det några dagar sedan igen och jag vet inte riktigt varför jag inte har bloggat. Har gjort en hel del saker och ibland känner jag mig så dålig på att återberätta liksom haha men ska göra mitt bästa.
 
I onsdags träffade jag Filippa ett tag och njöt av det fina vädret. Hon skulle åka till USA dagen efter så då passade vi på att ses. På kvällen tog jag det lugnt med mamma och kollade på gossip girl. 
 
I torsdags var det ju nationaldag så jag, mamma, Emma, morfar och min gudmor, Astri och Mandela åkte till Hagaparken och hade lite picknick och lyssnade på de som sjöng. Senare åkte vi hem, spelade lite spel och åt god middag. Vid tio-tiden åkte jag och träffade Wilma i Tc och vi gick bara runt och pratade och hade det kul. 
 
I fredags träffade jag Emmie, Tina, Agnes, Elise mfl i Alvik och då tog jag mitt första dopp, det var ganska så kallt men ändå skönt! Senare på kvällen grillade vi, lyssnade på musik och bara pratade. Dock kom myggen och störde vilket gjorde att vi fick gå in efter ett tag. 
 
I lördags, alltså igår vaknade jag och tjejerna vid halv elva, vi fixade oss och åkte sedan hem. Jag åkte först till mamma och duschade och fixade lite saker. Sedan åkte jag hem till pappa och Charlie och umgicks med dem och hade det kul. Smsade lite med Hatice och vi bestämde att hon skulle komma och sova här. Hon kom vid åtta och vi åt god sallad, pratade och hade det mysigt. Vi gick till ''lekplatsen'' lite senare och gungade lite, som små barn haha, men sedan började det dugga så då gick vi in och kollade lite tv, snackade osv :)
 
Idag har jag bara tagit det ganska så lugnt, kollat på gossip girl, snackat med kompisar och umgåtts med pappa och Charlie. Nu ska jag göra mig i ordning och troligen kolla på ett avsnitt av gossip girl. Det är skola imorgon men inte riktigt vanliga lektioner eftersom allt är klart nu, så det känns som att det redan är sommarlov liksom. 
 
Ha det fint, puss!
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Va det är härligt med din blogg! Jag kan följa med på dina små äventyr och slipper själv bli blöt eller myggbiten. TACK! :) KraM

2013-06-10 @ 16:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0