You can feel the light start to tremble, washing what you know out to sea

Nu var det några dagar sedan som jag skrev och det har hunnit bli juni, så jag missade att skriva ''ett första juni'' inlägg, dock vet jag inte riktigt vad jag skulle skriva där men ja, juni är så välkommen! Det har bjudits på väldigt fint väder med sol och allt men också ganska så tråkigt med i princip regn och storm, fast det behövs ju dock till alla växter :) 
 
Under de här dagarna har jag gjort klart skolgrejer, umgåtts med kompisar och familjen, kollat gossip girl och lite andra grejer. Wilma och Hamta kom till mig i lördags på kvällen, det vart ganska så spontant så vi bara pratade, drack té och lyssnade på musik och lite efter 12 åkte de hem. I söndags var det jättefint väder så jag, Hamta och några av hennes kompisar var i rålis och grillade lite, dock kunde jag inte vara där så länge eftersom jag hade lite saker att göra. 
 
Igår i skolan lämnade jag och de andra in alla skolböcker(förutom historieboken för min del) så det kändes ju lite tomt i skåpet efter det liksom men samtidigt skönt för då inser man att det är dags för sommarlov när som helst! Efter skolan åkte jag och Wilma till stan bara för att kolla lite och sedan träffade vi Wilmas kompis Edith så vi gick till ett café, drack lite gott och snackade. 
 
Imorgon har vi ingen skola och inte heller på torsdag eller fredag. Men på måndag blir det (vanlig?) lektion, på tisdag tingsrätts-besök med alla jurdik-klasser och på onsdag är det skolavslutning. Shiiit. :) 
 
Hoppas ni får en fin kväll, nu ska jag göra klart min sista historiauppgift. Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0