Happy birthday my little brother

Idag fyllde min käre lillebror Charlie hela sex år, tiden går så snabbt verkligen! Eller ibland känns det ju dock som den stannat men det känns liksom som att Charlie blev sex år på bara några år haha. Hans födelsedag firades med god grillad mat, tårta, fint väder och trevliga människor:)

Vädret har varit ganska växlande under de senaste dagarna men det har varit kul att vara ute ändå för när det väl varit fint väder så har det varit riktigt skönt. I förrgår sov jag hos Hatice. När jag kom vid fyra så gick vi och hämtade cyklarna nästan på en gång och cyklade runt och det var kul, kändes dock lite ovant eftersom det var ett tag sedan jag hade cyklat. På kvällen åkte vi in till kungsan och det var väldigt mysigt vid vattnet. Igår var jag, Hatice, Wilma, Hamta och några till i Farsta och badade vilket var skönt fast det tog ett tag att komma i haha. I fredags var vädret kaos.. för ena sekunden var det fint men sedan började det regna massor, och hagla en massa för att sedan efter några minuter övergå till sol igen. Emmie och Wilma var hos mig ett tag och sedan när vi gick ut så bara öste det ner med regn liksom haha... Men i lördags var det i alla fall finare  väder och då grillade jag, mamma, Emma, morfar, Sybil, Sandra hennes bror Donovan plus deras söta lilla hund! Lite komplicerat med alla namn haha men det var jättetrevligt i alla fall. 

Ja nu ska jag nog sova, är trött men samtidigt inte, men vill inte sova för länge imorgon. Tycker ju om att skriva och så men det känns som att jag glömmer bort bloggen lite vilket är synd men ska försöka skriva i alla fall en del, för det är kul att titta tillbaka och påminnas av det man gjort :) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0