I'm about to drive in the ocean I'ma try to swim from something bigger than me

Denna låt är fast i mitt huvud men vad ska man göra, det är ju trots allt Frank Ocean som sjunger<3... Känns bara lite konstigt att jag inte hört den tidigare än för några dagar sedan!
 
Annars då? I fredags träffade jag pappa som jag inte hade gjort på länge. Vi gick en promenad i stan, köpte ett par svarta jeans till mig och tog en fika. Senare på kvällen träffade jag Emmie, Tina, Elise och några fler och kollade på film. 
I lördags kom Marika, Astri och Mandela hit och vi pratade en massa, åt god mat och lyssnade på musik. Det var mysigt det. I söndags, alltså igår träffade vi dem igen eftersom Astri sjöng i Filadelfiakyrkan. Det var som ett firande av Martin Luther Kings 50års-jubileum och då var det en massa sång och det var jättebra! Efter det gick vi ut och åt, jag åt cannelloni vilket var väldigt gott, och sedan panacotta som jag delade med Astri. 
 
Nu ska jag göra lite matte och sedan ta ett bad, ta hand om er!
 
 Såhär såg det ut!
Fick äta på två bord haha
Panacotta..muummss..
Och så lite egoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0