So I stayed in the darkness with you

Juridikprovet avklarat, åh så skönt det känns. Dock vet jag inte hur det gick men det vet man ju aldrig innan man får resultatet men det kändes ganska bra i alla fall. Inte samma känsla som när jag presterat uruselt på ett matteprov med andra ord.

Jag lyssnar på "Never let me go" just nu som jag gjort flera andra gånger den här veckan. Jag är tagen av denna låt, så fantastisk på så många sätt. Absolut en av de vackraste låtarna jag hört och då har jag ändå hört många under mina år.

Annars då? Jag kom hem strax innan fem, fick jättegod middag och kollade på dawsons creek. Snackade också lite med mina fina vänner. Och snart ska jag snacka med en person om lite saker som jag anser behöver klaras ut. Så jag hoppas att det ska gå bra.

Imorgon är det skola som vanligt men sedan på kvällen blir det lite speciellt för då ska jag träffa min gamla klass på återträff. Ska bli kul eftersom flera av dem har jag faktiskt inte sett sedan 9ans avslutning. Sjukt.


Kommentarer
Postat av: Claes C

Tjena Clara, hoppas ditt viktiga samtal gick bra. Och jag förstår din känsla inför att ha klarat av juridiken. Hoppas verkligen att det gick bra också. Calle klarade sin slutexamen i förrgår och var också väldigt lättad. Förstår hur kul det ska bli att träffa gamla klasskompisar. Många av de som stod en nära de här åren glömmer man inte så länge man lever, kan jag berätta. Blir kul att ses på tisdag. Hälsa alla. Stor kram C

2013-11-07 @ 22:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0