You're such a hard act for me to followLove me today don't leave me tomorrow

Det var vår idag. Värmen var här, solen var här och den blåa himmeln var här. Så himla skönt och det blir genast mycket lättare att gå runt med ett leende på läpparna.

Vi började elva idag så jag fick en skön sovmorgon och jag kunde äta frukost i lugn och ro.
Jag bar min nyinköpta långkjol och så hade jag mina slitna converse till. Älskar att man kan börja variera sina kläder mer nu, utan att hela tiden behöva ta hänsyn till vädret liksom. För när värmen är här, är man i princip obegränsad.

Det blir en lugn kväll idag tror jag, mestadels av tiden ska jag spendera framför tyskaboken och alla papper om Syrien. Imorgon är det fredag vilket som vanligt ska bli skönt. Dock kommer den här konfliktanalysen kräva en del tid så jag kommer nog behöva offra en del av helgen.

Hoppas ni har haft en bra dag och njutit av det fina vädret♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0