Cause all my life I've felt this way but I could never find the words to say

Ska alldeles strax kliva upp ur min underbara säng och kravla mig ur täcket, dock är det så skönt och tryggt här att det ger mig lite motstånd till att gå ut till det kalla köket. Men det ska jag för magen gnäller efter mat och jag vill inte ödsla för mycket av min tid till att bara ligga still.

Efter att jag ätit frukost ska jag och mamma ta en promenad runt Kungsholmen i hopp om att få lite energi och sedan tänkte jag väl sätta igång med plugget. Jag har faktiskt ingen aning om vad denna söndag bjuder på för väder, det känns tyvärr inte som solen kikat fram för då borde mitt rum vara mycket ljusare än vad det just nu är.

... Nu har jag legat och funderat i flera minuter på hur jag ska fortsätta denna text eller om jag faktiskt inte ska fortsätta på den, utan istället gå upp och göra frukost. Men jag kan säga att jag var på ett skrivhumör när jag inledde detta inlägg men eftersom jag hade i tanken att jag skulle skriva det ganska så snabbt, borde jag ha förstått att det inte kunde bli en sådär jättelång text. För när jag väl ska skriva något, behöver jag tänka vilket jag inte kan göra om jag fått för mig att jag har lite ''brådis''.

Denna bild beskriver just nu mer än vad väldigt många ord gör. Där vill jag vara, i staden som aldrig sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0