Your warm whispers out of the dark they carry my heart

Det blev inget inlägg igår, jag hade helt enkelt inte tid till det eftersom jag var helt upptagen med allt plugg och det är jag egentligen idag också men ville ändå skriva lite här! Ja det var väl en vanlig dag i skolan men jag var väldigt trött, kommer ha en hel del sömnunderskott vid slutets vecka. Men nästa vecka är det projektvecka vilket kommer bli lite lugnare.
 
Något som jag måste börja dra in på nu för att inte riskera fetma(haha) är godis... Den senaste veckan har jag varit så godissugen, speciellt när jag pluggat och därför ätit ganska mycket av det. Men nu måste jag försöka ignorera mitt sug och istället gå och skära upp en sallad eller frukter för det är något som jag faktiskt verkligen älskar!
 
Välj frukt och grönt före godis! ;)
 

Ha det så bra så hörs vi imorgon!
Så här såg jag ut idag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0