You took my heart and you held it in your mouth and with a word all my love came rushing out

Hej hej på er! Just nu befinner jag mig i min säng som är den enda rätta platsen för mig nu. Så himla trött verkligen, skulle kunna somna nu haha. Men tänkte i alla fall berätta lite kort om dagen samt bjuda på lite bilder.
 
Jag och tjejerna möttes upp i Skärholmen och sedan åkte vi till Heron City där allt inte var öppet ännu när vi kom så vi satt och väntade ett tag. Sedan bowlade vi och det var kul. Efter det åkte vi hem till Gonca och åt dolma, jätte gott! Och snackade en massa gjorde vi också. Efter ett tag drog vi till skridskobanan och jag kan säga att jag åkte sämst av alla men det var kul ändå! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0