This is the life I live, and that's just the half of it

Jag hade 15 minuter på mig att göra mig klar och hinna ner till tunnelbanan. Rusandes till spärrarna för att sekunden efter lägga kortet blir det istället för grönt ett rött kryss. Va? Jag har ju en fritidsbiljett, det måste vara något fel... 
 
Men det var det inte! Jag var helt säker på att köpet för några dagar sedan gick igenom. Jag åkte ju för bara någon dag sedan efter kl sju? Antingen var det bara SLs jävla system som hackade eller så misslyckades köpet... Aja det ska jag kolla upp i morgon! Hade tänkt spendera de sista timmarna av denna lördag med några kompisar i Rissne men eftersom inte kortet fungerade och det var 15 minuter till nästa tåg, tog jag beslutet om att vända hem. Jävligt trist måste jag säga, hade varit trevligt att avsluta lördagen med kompisar än att bara sitta hemma eftersom det är just det jag gjort hela denna dag! 
 
Jaja nu är det som det är och jag ska troligen se mer av one tree hill<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0