The fact you are all over me, I just can't let you leave oh baby you take me higher

Att blogga verkar ha blivit min grej(igen!) Har ju bloggat massor på äldre dagar men alltid lagt av p.g.a något men just nu känns det helt rätt att hålla igång bloggandet. Skönt att kunna skriva fritt och samtidigt dela med mig av saker till er. 
 
Idag var det en ganska hektisk dag, hade både svenska-debatt och ekonomiprov. Svenska-debatten gick bättre än vad jag hade vågat hoppas på, det var faktiskt ganska roligt och efter lyssnade vi på en grupp som hade om dödsstraff och debatten var jätte bra. Ekonomiprovet vågar jag inte säga så mycket om men jag hoppas det gick bra! Något mer då? Var och handlade present till min syster som fyller 25 i morgon. Två toppar, en skjorta och en tröja hittade jag, hoppas de passar henne. 
 
Ni vet när man haft mycket och liksom gjort det, då vill man ju bara ta det lugnt? Men jag har ju samhällsprov på onsdag så behöver plugga en hel del till det också... Men nu ska jag i alla fall äta och kolla på ett avsnitt av one tree hill ♥ 
 
Hoppas ni haft en bra start på veckan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0