Sweet Sunday

Det har varit en mysig söndag, dock pluggade jag inget vilket jag hade tänkt att göra. Känner verkligen att jag inte orkar plugga något just nu, vill ta ledigt flera månader och bara leva livet. Hade varit riktigt nice, men ska inte klaga över situationen för mycket då det finns massor som har det så mycket sämre än vad jag har det.
 
Dagen började med en lägenhetsvisning i Fridhemsplan eftersom vi letar efter något fint boende till morfar. Lägenheten var jättefin, dock ganska dyr. Efter det åkte jag till t-centralen och träffade Lejla, Claudia och Gonca. Vi satt på ett cafe och pluggade inför debatten i svenska. Det gick ganska bra tror jag. Vid tre tiden tog jag tunnelbanan till Ropsten och blev hämtad av pappa och Charlie för att sedan åka till Jakob, Angelica och Anton. Det var första gången jag träffade Anton och gud så söt han är! Han låg i min famn i mer än en timme och somnade också ett tag, så mysigt♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0