sleeping is the only time to feel real freedom because theres no rules in dreaming

Så här såg jag ut igår 
Jeans- Cheap Monday
Skjorta- Top shop
Topp- Primark
Örhängen- BikBok
 
Jag pluggade i princip ingenting igår och när jag börjar tänka på skolan börjar jag få lite lätt panik eftersom det är så mycket som ska göras. Oroar mig mest för matematiken och ekonomin eftersom de är de svåraste ämnena just nu... Men jag ska alldeles strax sätta mig med böckerna och läsa lite! 
Vaknade runt halv elva och satte på datorn och såg två avsnitt av one tree hill. Det är så himla lätt att bli helt fast i serier! Därför försöker jag hålla mig till en åt gången.
 
Dagens planer är väl att plugga, fixa lite hemma och förhoppningsvis kan jag gå ut senare idag, det är ju ändå lördag! Hoppas ni får en fin dag, sköt om er 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0