She dears to stay where I stood

Hade ju samhällsprov idag och det gick väl helt okej antar jag, är inte helt nöjd med det.. Men jag får se hur det gick när jag får tillbaka det!
 
Imorgon är det i alla fall inte skola utan en idrottsdag så då ska jag och tjejerna först bowla, sen äta lunch hos Gonca och avsluta med skridskor. Så otroligt länge sedan jag åkte skridskor så det ska bli kul! Skönt med lite variation, alltså att inte gå till skolan varje dag. 
 
Sedan en annan sak, vet inte vad jag ska ha för header! Är jätte nöjd med den jag har men jag har en tendens av att tröttna fort och vilja ha en ny... Får se hur jag gör, troligen använder jag min nuvarande ett tag till och sedan byter jag kanske till den här nedanför.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0