Or do you not think so far ahead?'Cause I been thinkin' 'bout forever

Sommar, sommar vart håller du hus? 
Ja jag vet att det bara är januari och att det hör till att det ska vara kallt och mörkt då men jag kan ändå inte undgå ifrån att verkligen sakna sommaren. När man kan slänga på sig i princip vad som helst. När det går bra att springa runt i shorts och slitna converse oavsett vilken tid på dygnet. Sommaren har verkligen börjat växa i mig, som att jag har börjat göra mig i ordning för den. För bara några dagar sedan hade jag verkligen en känlsa när jag satt på tunnelbanan att det var varmt och ljust ute. Visst har det nog blivit lite ljusare på dagarna men kylan sitter fortfarande i och så fort en vind sveper förbi är det som om någon slår en på kinden. 
 
Men jag antar att det man kan göra är just att bara vänta och förundras av förändringarna som successivt tittar ut, och när våren äntligen är här är det bara att börja förbereda sig för att sedan välkomna in sommaren. 
 
Här kom en del egobilder.
Första i Peking
Andra i London
Tredje utanför mitt hem
Fjärde i Marrakech. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0