It's almost like you had it planned It's like you smiled and shook my hand and said "Hey, I'm about to screw you over, big time"

Idag var första dagen i skolan efter jullovet och så trött jag var! Inte van att gå upp kl sju, har som tidigast gått upp vid halv tio detta lov. Men det gick rätt bra , dock var jag tvungen att göra tyska-provet som jag missade förra terminen och jag var inte alls förberedd så fick lite panik men det var inte så svårt som jag hade anat. Trevligt att träffa kompisarna igen också!
 
Ja nu när skolan är igång igen minskar friheten på ett sätt... men gör jag det jag ska på vardagarna ska jag försöka se till att få tid över till roliga saker på helgerna. Ja, det här var väl kanske inte ett så intressant inlägg.. Det var mest typ att informera er: ''hej hej här är jag och såhär har det gått idag!'' 
 
 
Det skulle inte sitta fel att ha denna tröja i garderoben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0