I don't wanna hold you if you wanna go And I'm not gonna make you feel love if you don't I would rather learn what it feels like to burn then to feel nothing at all

Är hos min gudmor mfl och vi har ätit middag tillsammans och pratat en massa. Men eftersom jag har ekonomiprov imorgon var jag tvungen att sätta mig i Astris rum för att plugga lite. Vi ska snart åka och då får jag äntligen ta mig ett skönt bad.

Tidigare var jag hos Selma och vi pratade om massor och åt gott till det! Man måste ta vara på sina fina vänner :)

Imponerade att det var 10 grader varmare idag jämfört med igår, hoppas det blir varmare men det skulle inte förvåna mig om det går tillbaka mot det kalla, det är ju trots allt Sverige...

Hoppas ni får en fin söndagskväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0