He fell in love with his best friend When she's around, he feels nothing but joy

Jag vet inte vad det är som får en att undvika och ignorera vissa tankar men ändå när de väl kommer, låter man sig själv spekulera kring dem. Det känns som att det hänt så mycket under det senaste året, mycket bra men samtidigt sådant som slutat så dåligt, som fått ett så orättvist slut på något sätt. Det är så lätt att skuldsätta sig själv när man egentligen inte kunde göra så mycket åt det som hände och samtidigt lägga skuld på andra som egentligen inte heller gjorde något fel. Om man är instabil i sig själv, kan det vara lätt att göra saker som man inte skulle ha gjort om man varit mer trygg i sig själv.
 
Vissa saker vill jag bara ha tillbaka och göra om det jag gjorde på ett annat sätt medan jag samtidigt inte vill ha något med dem att göra längre. Vissa personer skulle jag vilja prata med igen och försöka reda ut det som hände. Det är så lätt att tänka bort vissa men ändå kommer de smygandes i tankarna och man känner hur mycket man saknar dem och allt man hade tillsammans med dem.
 
Men människor förändras eller visar nya sidor av sig själva och så visar det sig att man inte alls gillar deras ''nya jag'' och allt slutar bara dåligt. Tänk att bara kunna glömma allt som hänt, lämna allt det bakom sig och bestämma sig för att bara gå vidare och börja om. På något bra. Men hur skulle det ens kunna fungera? Alla minnen, både bra och dåliga, finns kvar i en och en rädsla om att det ska sluta på samma sätt som förut biter sig fast i en. 
 

Hej hej på er! Känner mig väldigt trött men det är riktigt skönt att det är FREDAG i morgon! Jag hade matteprov idag och det gick väl inte så där jättebra.. Jag känner att jag måste börja ta tag i matten på riktigt nu eftersom jag vet hur viktig den är.
 
Här ovanför skrev jag av mig lite, något som känns skönt att göra ibland och det här blev väl lite ''deep talk'' skulle man väl kunna säga. Nu ska jag äta middag och efter det försöka skriva klart historian. Uppsatsen ska vara klar till söndag men jag vill ha helgen fri så därför ska jag försöka göra klart den idag. 
 
Ha det fint♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0