You left them running through my head you're always there, you're everywhere

Har precis dammsugit hela lägenheten, jobbigt men nu känns det mycket fräschare! Har ätit god mat, sushi till middag och sedan en bit kladdkaka. Jag har också suttit och skrivit på min novellanalys som jag i princip är klar med, hoppas bara att den duger. Ska kolla igenom den ett par gånger innan jag skickar in den. 
 
Är så glad, mamma kom hem med ett par primeboots som hon beställt från internet. De är en förtidig födelsedagspresent och jag älskar dem. Så sköna och fina. 
 

 

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh så fina! Grattis! Vill önska dig en riktigt trevlig resa!Stor kram från Marie

2013-02-21 @ 20:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0