If you love me, then let it be beautiful

S Ö N D A G!
Imorgon är det måndag och en hel vecka skola... Men veckan efter det är det sportlov! Åh så taggad jag är, känns inte som att jag brukar vara så här glad över att få åka iväg men nu känns det verkligen skönt! 
 
Det har varit en riktig slappdag idag, jag har inte gjort någonting i princip men jag ska göra lite tyska och matte så fort jag är klar med det här inlägget. Igår var det ju också ganska lugnt men jag gick ut vid åtta-tiden och träffade Emmie, Tina, Agnes, Elise och hennes kille vid halv nio. Vi umgicks och hade det kul och lite senare kom det tre killar till. Vi somnade runt tre och vaknade elva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0