I'd find a million ways to say I love you sing a million songs to make you smile

Hej! Idag har det varit en ganska seg dag med b.la humörsvängningar... 
Känner att helgen gick så himla fort! Men det är väl bara att acceptera att det är skola nu och köra på, och trösta sig med att det snart är lov. När jag kom hem pratade jag lite mamma och gjorde en yoghurt och musli och skar upp en apelsin och en kiwi, så gott. Sedan satte jag mig med några noveller och började läsa men är inte klar, tog lite rast och har kollat runt lite på datorn. 
 
Vi ska skriva en novellanalys på onsdag och så ska vi välja en eller flera av de fem noveller vi fick idag. Jag har inte valt än men jag älskar att skriva om kärlek och känslor och en av novellerna handlar om olycklig kärlek så jag kanske ska ta den. 
 
Ja, det var väl det jag hade att berätta i nuläget. Hoppas ni fått en bra start på veckan!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0