You're not even there It's just a feeling, just a feeling that I have

Go'kväll
Sitter i sängen och smuttar lite på mitt chai te samtidigt som jag äter lite blodapelsin. Ska alldeles strax sätta på ett one tree hill avsnitt men kände bara att jag ville skriva lite här innan. Igår firade jag ju somsagt min syster med släkt och vänner. Vid åtta tiden åkte jag till Fridhemsplan och träffade Emmie och Agnes och lite senare kom också Tina och Katta och några killar. Vi snackade mest och lyssnade på musik och sedan runt halv tre gick jag och la mig för kände mig så trött och det tog inte lång tid förens de andra också gick och la sig. 
 
Idag har det bara varit en lugn dag i princip, har umgåtts med pappa och Charlie. Känner att jag ska försöka sova ganska tidigt idag, har inte sovit så mycket som jag hade hoppats i helgen. Roligare att vara vaken än att sova liksom men när man väl är trött är det verkligen skönt att få sova. 
 
Hoppas ni haft en fin helg, puss 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0