You gotta live before you learn. I wanted the truth, but sometimes the truth hurts.

Jag hade tänkt att sätta mig med matten nu men jag orkade helt enkelt inte, eller kanske gör jag det lite senare men kände att det var roligare att skriva ett inlägg istället! 
 
Idag har jag klättrat i berg med Emmie och Lasse och det var kul men ibland blev det väldigt läskigt eftersom vissa stigar var riktigt smala. Men det var häftigt, otroligt fin utsikt men lite skrämmande blev det när man såg hur högt uppe man var. Jag är väldigt rädd för höga höjder och därför vill jag inte kolla ner alltför ofta. 
 
Vädret var inte så jätte fint, ganska mulet och svalt så därför passade det ganska bra att göra en bergsvandring istället för att ligga på stranden när solen ändå inte är framme så mycket. Men i morgon ska det bli fint väder enligt väderprognosen. 
 
Lite senare, vid 17 tiden gick jag och Emmie ner och badade i poolen i alla fall och det var skönt, vattnet känns varmare när det är svalare i luften. Vi simmade runt, kastade boll till varandra och stod på händer. 
 
 
 
Igår var vi och shoppade i Las Palmas och jag hittade en del fina saker såsom några toppar, en klänning, smycken, jeans och en sjal. Efter det åkte vi hem och åt och jag och Emmie pluggade lite. Senare gick jag och Emmie och badade i poolen ett ganska långt tag. När det började bli svalare gick vi upp och åt och därefter lyssnade vi på musik och gjorde lite övningar haha. På kvällen åt vi god kokosglass och kollade på one tree hill. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0