Close to each other that's when we uncover

Hej! Söndag... en såndär slappdag verkar det bli för mig. Ska plugga en hel del juridik och det vi läser om just nu är väldigt intressant, avtalsrätt och köplagar. Har inte så mycket att skriva just nu men har gjort två små collage av bilder från den här veckan som ni kan kolla på om ni vill. 
Ha en skön söndag, puss
 
 
// 1:a bilden- massor av feferoni(skrutt?) som jag och Hamta åt, jävligt törstig efter det//
// 2:a bilden- jag och Hamta på någon lektion under veckan//
// 3:e bilden- fika i fredags med pappa i viksjö//
// 4:e bilden- kvällsgott med frukt och grönsaker hos Julia i fredags//
// 5:e bilden- god frukost i lördags hos Julia//
// 6:e bilden- jag, redo för tjejmiddag hos Wima//
// 7:e bilden- marängswiss till efterrätt hos Wilma, goottt!//
// 8:e bilden- presentöppning!//
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0