Wake up

Ett fel skedde så man kunde tydligen inte skriva inlägget från iPhonen men skriver bara rakt av det jag skrev där:
Godmorgon! Vaknade för tio minuter sedan(vilket fortfarande är sant, eller kanske för 15 nu hehe) och sitter och skriver detta inlägg med min iPhone.

Planerna för idag är att bege mig in till stan. Jag har bestämt mig för att kolla på ett par dr Martens, och gillar jag dem köper jag dem. Det som är bra med dem är att de kan användas året om.

Ja det här är ju första dagen på sommarlovet, haha har jag verkligen insett det? Jag skulle vilja gå ner och bada snart men jag har ingen aning om hur varmt det är i vattnet.

En annan sak... Vi människor förändras så klart. Så är det. Men för mig känns det som att vi vissa gör det lite väl snabbt och liksom rätt som det är, är man utesluten av att ta del i vissa saker. Men vad ska man göra egentligen?

Ska nog ta mig upp ur sängen och göra i ordning en frukost. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0