Torsdag

 
 
Har precis tagit en kall dusch, riktigt skönt när det är så varmt ute! Det var det första jag gjorde när jag kom hem, så nu känner jag mig fräsch. 
 
Ja idag var det ju skola (som vanligt?) och idag arbetade vi med vårt projekt på iPad, jätte kul! Sedan gjorde vi uppgifter i boken och vi skulle tillsammans med gruppen försöka hitta på en bra webbsida och bestämma dess egenskaper och namn. Vår fick heta milkshake och där skulle man då kunna lyssna på youtube, snacka via skype med webcam och också kunna chatta via facebook haha. 
 
Sedan efter skolan åkte jag och solade och badade vid Beach Club med Sandra. Lite senare kom Agnes, Angeliqa och Olivia och Sandra gick hem efter ett tag. 
 
Efter två timmar, vid halv fyra, träffade jag Christina och vi åkte bussen hem tillsammans. 
 
Senare idag ska jag tillbaka till Beach Club för Barbeque, hoppas det blir kul!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh mc flurry! *kär*

2012-07-01 @ 23:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0