Torsdag natt

Hej på er!
Jag ligger i sängen och är väldigt trött, kom hem för ca 30 minuter sedan. Det första jag gjorde då var att tvätta fötterna, de var väldigt lortiga. 
 
Ikväll var jag i alla fall på Barbeque vid beach club med Agnes och de andra. Jag orkade inte vänta på bussen så jag och Christina gick till beach club vilket tog ungefär 40 minuter. Det var skönt men väldigt jobbigt när bilarna bara körde och inte stannade så gärna. När vi väl var vid Barbequen fick mat nästan på en gång så det var trevligt. Därefter dansade vi lite till musiken och bara hade det roligt. Agnes gjorde en fin fiskbensfläta på mig. Men efter ett tag blev det strömavbrott och solen var på väg ner så det blev mörkt ganska snabbt. Men det var mysigt. Det var några personer där som höll på med eld, det var fint att se på men jag ville inte komma för nära hehe. 
 
Jag är nöjd med kvällen men tycker att det hade kunnat hålla på längre, men mycket berodde kanske på att det blev strömavbrott. 
 
Det är ingen skola i morgon eftersom det är en speciell dag här i Malta, vad för speciellt det är kommer jag dock inte ihåg just nu... men det bär i alla fall av mot Golden Bay så då är det sola och antagligen bada som gäller, beror på om det finns en massa maneter i vattnet. 
 
Min tatuering är snart borta, funderar på att kanske fylla i den. 
Det blev ganska många bilder! Ska sova nu, ha det så bra puss!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Skulle inte orka gå så långt xD Ska inte hennatatuerigar vara kvar i flera veckor? :o Nåja, den ser cool ut!

Förslag till nästa permanenta/tillfälliga tatuering; Per aspera ad astra(genom svårigheter till stjärnorna) eller amor vincit omnia(kärlek övervinner allt) xD

2012-06-29 @ 00:21:30
Postat av: Clara

Haha men det är faktiskt skönt! På kvällen är det inte heller en sådan hetta vilket underlättar enormt. Jo faktiskt, lite besviken är jag. Ja tack så mycket, vill ha så mycket tips som möjligt även om jag tycker om ''Get high on life''. Ha det bra, saknar dig!

2012-06-29 @ 00:33:19
Postat av: Marie

Åh så söta ni är alla tre! Måste vara svårt att få gå ifred från närgångna killar. KraM

2012-06-29 @ 21:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0