Thursday evening

Nej men hejsan! Jag har precis ätit middag som bestod av lövbiff med en massa sallad till, otroligt gott! I♥Food

Tidigare idag var jag på stan, med Filippa. Vi besökte en hel del butiker och i början var det bara Filippa som hittade massor med fina saker som hon gick och betalade. Men sedan hittade jag en fin topp på hollister som jag köpte. Och lite senare en cool militär jacka och sist en snygg tshirt med Rihanna-tryck. Det blev inga Dr Martens. Dels för att det inte fanns i min storlek men också för att jag drar iväg till Malta om bara några dagar och jag ser inte att jag kommer ha någon användning av dem där. Jag anser också att jag behöver tänka lite innan jag köper dem, inte de billigaste skorna om man säger så.

Ja, vad ska man göra nu? Typ kanske kolla på en film och bara chilla. No one knows:o haha<3
image descriptionimage description
Haha vet inte om jag ens passar i skorna!! ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0