The beach

Ett av de mysigaste ställena att tillbringa tid på är vid stranden. Så svalt och alldeles underbart för det mesta. Det är det perfekta stället att ta en massa kompisar till. Sitta och chilla, lyssna på musik, snacka en massa skit och kanske grilla något gott. Känner man att det blir för varmt är det bara att ta av sig tröjan och shortsen för att sedan springa ut i vattnet. Verkligen något av det mysigaste man kan göra på sommaren. Samtidigt som man har det kul med sina kompisar är man ute i naturen och andas in den friska luften istället för att andas in svettig luft genom att trängas i en lägenhet. Åh, låt mig få drömma en dröm om mina vänner och mig vid stranden...

Nu har jag skrivit många inlägg idag och från början var tanken att bara skriva här när jag hade något att skriva om vad jag gjort under dagen. Men eftersom jag följde med gruppen i kväll och istället tog det lugnt var det roligt att få skriva inlägg. Men nu ska jag sova, godnatt och ha det bäst♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0