Söndag kväll

Heej! Blogg.se har krånglat ett tag men jag tror det rullar på som vanligt igen!
 
Jag ligger i alla fall här och lyssnar på musik. Egentligen skulle jag gå till en fest idag men jag kände mig så trött och jag har bränt mig en del idag också. 
 
I alla fall, idag var vi ju vid stranden vilket var väldigt skönt och mysigt. Vattnet var verkligen fint, så ljusblått och klart. Lite längre bort hade de som ett litet vattenland med studsmattor och lite annat mitt ute i vattnet. Dock kostade det 4 euro så jag gjorde aldrig det. Ska däremot nog göra det om vi åker dit igen. 
 
Det som var otur var att jag brände mig. Jag trodde inte att solen skulle ta så mycket och jag hade ändå smörjt in mig med massor av solskydd. Det var först på bussen som jag märkte att mina armar var röda, men sedan när jag kom hem och skulle hoppa i duschen såg jag hur röd jag var vid brösten och vid ryggen också. Hoppas att det röda för eller senare återgår till en mer brun färg, vore nice! :) 
 
 
 
Bilderna för idag, puss!
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej fina Clara! Usch så tråkigt att du bränt dig! Kul att se bilder. Må så gott och var rädd om dig! KraM

2012-06-24 @ 23:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0