Skolavslutning imorgon

Har drivit ett flertal bloggar och alltid när jag börjat med en har jag beskrivit vem jag är, vad jag gillar, vilka som är mina kompisar osv. Men fuck that... De som läser här känner förmodligen mig och vet det viktigaste om mig.

Imorgon är det skolavslutning och jag slutar nian. Det betyder att jag ska splittras från min klass och börja på gymnasiet efter sommarlovet. För mig står det mellan Östra Real och Blackberg, det beror vart jag kommer in. Det ska bli sorgligt men samtidigt spännande att få börja om på något sätt, lära känna nya människor. Men samtidigt känns det overkligt att det inte är den skola jag går i nu som jag ska tillbaka till i höst, inte samma klassrum med samma lärare och klasskamrater. Aja, life goes on.

Jag har i alla fall fått göra en jätte fin klassresa med min klass till Dublin, det var verkligen underbart!
Imorgon ska jag framföra min egenskrivna låt på skolavslutningen och det känns läskigt men samtidigt är jag väldigt förväntansfull men jag undrar om jag kommer kunna hålla mig för gråt...

Det var inte allt för länge sedan som jag kände att jag inte orkade mer, bara ville försvinna för ett tag. Men nu ser jag det mesta med en positiv syn och jag har insett att livet har en del fina saker att erbjuda. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0