shopping i Sliema

Hejsan!
Idag var det fri dag så då åkte jag och Sandra till Sliema för shopping. Vi strosade runt både på stadens gator samt i det stora köpcentrumet. Det var riktigt fint runt omkring, så vacker utsikt till havet. Hittade en hel del fina saker som jag tagit kort på och tänkte lägga in här, dock skippar jag att visa presenterna jag köpte :) Nu när mamma ser alla kläder kommer hon väl sucka och bara: nej inte mer kläder... 
Men kläder är ju något man bär dagligen och jag älskar att variera så jag har inget emot att ha mycket kläder. Dock blir jag ibland galen när allt ligger huller om buller i garderoben, då har jag lust att nästan slänga allt!
 
Ikväll tror jag att det bara blir vila och kanske lite filmtittande för min del. Kanske låter tråkigt när jag är på semester men jag är så trött och orkar inte göra något speciellt faktiskt. 
 
Tänk vilken fin utsikt. Vad mysigt att vakna och kunna se havet på en gång...
 
 Inköpen:





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ska äta middag nu, ha det bra! 

Kommentarer
Postat av: Tomas Cassel

Vad vackert det är där, gudomligt :)

2012-06-30 @ 20:18:45
Postat av: Jennifer

HAHAHAHAHAHHAHA awesome t-shirts och ville bara säga bra fotograferat :D

2012-06-30 @ 22:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0